The Wall heeft het langste LED scherm van Europa
Politiek & Maatschappij
Typography

030 Utrecht Politiek Maatschappij -- Het is al bijna niet te missen wanneer je langs de A2 bij Utrecht rijdt, The Wall is al enkele jaren een opvallende verschijning met het knalrode langwerpige pand. Om nog meer zichtbaarheid te creëren en bezoekers aan te trekken hebben Urban Interest en Built to Build Real Estate, eigenaren van The Wall, een LED scherm van bijna 650 meter lang gerealiseerd, de langste in Europa.

The Wall is een themacentrum voor grootschalige winkels, waar er een groot aanbod in onder andere elektronica, sport, speelgoed en woongerelateerde producten te vinden is. Daarnaast zijn er meerdere grote horecazaken en vrijetijds partijen gevestigd.

Transformering & ontwikkelingen van The Wall

The Wall is de afgelopen jaren op veel fronten geoptimaliseerd en verbeterd. Zo is op veel plekken de entree verbeterd, is de boulevard opgeknapt, is de bebording aangepakt en zijn er vooral vele nieuwe huurders aangetrokken waardoor vrijwel alle units nu zijn bezet. Ook is er geïnvesteerd in marketing & branding en is de positionering verbeterd met bijvoorbeeld merkversterkende evenementen. Het LED scherm van circa 2.000 m2 LED en van bijna 650 meter lang, is het sluitstuk van The Wall en maakt het centrum en haar mogelijkheden uniek in Europa. Met dit initiatief bewijzen Urban Interest en Built to Build Real Estate meer te zijn dan een ontwikkelaar en belegger van vastgoed.

Over The Wall

The Wall is een retail-, horeca-, en leisure-centrum, direct langs de A2 bij Utrecht. Bij The Wall kun je terecht voor alles op het gebied van elektronica, sport, speelgoed en entertainment. Retailers die in The Wall zijn gevestigd zijn Amac, Mediamarkt, BCC, Decathlon, Daka, Table du Sud, Toychamp, Mantel en Maxaro. Daarnaast zijn er vestigingen van Doppio, FoodExplore, Liemès Food District en McDonalds. Ook vind je in The Wall attractiepark Play-in en de eerste The Official F1® Racing Centre ter wereld. The Wall is uniek door de ligging langs de A2 en het gratis parkeren en noemt zich het klantvriendelijkste retail-, horeca-, en leisure-centrum in het XXL-segment.

Urban Interest is als Nederlandse belegger actief op het gebied van commercieel en residentieel vastgoed. Het bedrijf exploiteert, ontwikkelt en transformeert vastgoed zoals woningen, winkels, kantoren of een mix hiervan. Zij onderzoeken grondig de mogelijkheden, randvoorwaarden en succesfactoren voor het doen van investeringen en werken nauw samen met (vaak lokale) stakeholders in de markt. Built to Build Real Estate belegt in en realiseert voor eigen rekening en risico grootschalige vastgoedprojecten; hoogwaardig, onderscheidend en sterk renderend. Zij beleggen in en (her-)ontwikkelen onder meer logistieke centra, utiliteitsobjecten, multifunctionele bedrijfspanden, kantoren, winkels en woningen.

 

Runners Date

Politiek & Maatschappij

Politiek Maatschappij Wetenschap Techniek

28 juni 2022

Categorieën Politiek Maatschappij Wetenschap Techniek op NLmagazine

Razendsnel in huis

Bol.com AlgemeenBol.com Algemeen